Vraag & Antwoord

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan kunt u nog altijd met ons contact opnemen.


»   Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven er naar om binnen 5 tot 6 werkdagen te leveren, indien mogelijk wordt uw bestelling eerder geleverd.
Het gebeurt soms dat er een order bij de post blijft hangen, helaas valt dit volledig buiten onze macht en het kan daardoor soms gebeuren dat uw bestelling 1 á 2 werkdagen later aankomt. 
Of erger het pakket is zoek.

Indien u een bestelling voor een bepaalde datum nodig heeft raden wij u altijd aan om ruim een week van te voren te bestellen om teleurstelling te voorkomen, mocht er dan onverhoopt iets met uw pakketje gebeuren dan hebben wij nog tijd om hier op te anticiperen en u toch nog tijdig van uw achtergrond voorzien.

»   Zijn jullie ook in het weekend bereikbaar?

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten, alle bestellingen die vrijdag na 17:00 uur geplaatst worden zullen maandag in behandeling worden genomen.

»   Kan mijn bestelling met spoed geleverd worden?

De Lux en Premium zijn onder voorbehoud tegen een meerprijs met spoed te bestellen, als u niet thuis bent bij levering is dit helaas voor uw eigen risico.
Houd u er alstublieft rekening mee dat het altijd zo kan zijn dat een spoedachtergrond toch te laat aankomt door een fout bij de verzendmaatschappij, of dat wij door overmacht van bijv. een defecte printer toch niet aan uw verzoek kunnen voldoen.

Uiteraard worden betaalde extra kosten in dit geval aan u terug betaald.

Vooralsnog adviseren wij u altijd de achtergronden ruim van te voren te bestellen om eventuele stress en teleurstelling te voorkomen.

De Basic achtergrond is helaas niet met spoed leverbaar, dit heeft te maken met het productieproces welke afwijkt met de bovenstaande materialen.

»   Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling binnen 24 uur annuleren, wij zijn van 10:00 tot 17:00 bereikbaar, alle berichten na die tijd worden de volgende dag pas gelezen, houdt daar rekening mee met annuleren.
Aangezien wij een geautomatiseerde site hebben is het na 24 uur niet meer mogeijk te annuleren omdat uw order dan reeds is opgenomen in het printproces.

»   Verkopen jullie ook ophangsystemen voor de achtergronden?

Momenteel hebben wij nog geen ophangsysteem, wij zijn hard bezig om dit te realiseren, voor updates kunt u ons op Facebook en Instagram volgen.

»   Hebben jullie een showroom waar ik de achtergronden kan zien?

Momenteel hebben wij nog geen showroom, wij zijn hard bezig om dit mogelijk te realiseren, voor updates kunt u ons op Facebook en Instagram volgen.
Tevens organiseren wij jaarlijks een beurs, hier kunt u live kennis maken met ons product.

»   Wat is de beste manier om de achtergronden op te bewaren?

U kunt de achtergronden het best op de buis rollen waarop ze zijn geleverd, hiermee verlengt u de levensduur van uw achtergrond aanzienlijk.
Tevens kunt u hiervoor een aluminium of PVC buis gebruiken.

Let er hierbij alstublieft op dat u de eventuele tunnelzoom altijd als laatste op rolt! 

»   Zijn de achtergronden geschikt voor cake smashes?

Onze Lux en Premium achtergronden zijn zeer geschikt voor cake smashes, deze kunnen na afloop met een doekje en een sopje worden schoongemaakt, uit ervaring neemt dit geen kleur op.
Het blijft wel altijd op eigen risico.

Door de opnemende structuur is de Basic hiervoor niet geschikt.

»   Hoe worden jullie producten verzonden?

De Lux en Premium achtergronden worden op een rol geleverd en de Basic wordt opgevouwen in een pakket geleverd.

»   Hoe krijg ik mijn Basic achtergrond glad?

Wij adviseren u om de achtergrond 24 uur op te hangen of strak op een ronde buis te rollen desgewenst kunt u hem op lage temperatuur strijken (op eigen risico) de kreukels zullen er vanzelf uit gaan.

»   Wat moet ik doen als ik een beschadigd product geleverd krijg?

Indien uw product beschadigd aankomt kunt u ons bellen of mailen, wij zorgen dan dat er een nieuw product geleverd wordt.
Dit dient direct na ontvangst van uw pakket en uiterlijk binnen 5 werkdagen na levering bekend te zijn bij ons.

»   Word mijn product precies geleverd zoals afgebeeld?

Wij streven ernaar alle achtergronden qua kleur precies zo te printen als zichtbaar op uw beeldscherm, echter er kan altijd een klein kleurverschil tussen de afbeeldingen en de achtergronden zitten.

»   Is het mogelijk om een product te retourneren als het niet naar wens is?

Helaas is dit niet mogelijk, gezien wij onze producten uitsluitend op bestelling maken, is het niet mogelijk om een product te retourneren.

»   Hoe lang is de levertijd?

Wij streven ernaar uw bestelling uiterlijk binnen 5 tot 6 werkdagen bij u thuis af te leveren.

»   De plint onderaan de achtergrond hoe maak ik deze?

De plint die u bij sommige fotografen onderaan de achtergrond ziet is veelal een plint welke u bij de bouwmarkt kunt kopen, deze wordt tegen de achtergrond aangezet, achter de achtergrond zou u een steun kunnen zetten, of de plint met klemmen vast kunnen klemmen aan de achtergrond.

»   Wat is een tunnelzoom?

Een tunnelzoom is een tunnel die we boven in de achtergrond stikken zodat u makkelijk een (Statief)buis hier doorheen kunt schuiven. Standaar is de zoom 6 cm hoog, indien u een hogere zoom wenst kunt u dit aangeven bij de opmerkingen.

»   Hoe bestel ik een cadeaubon?

Om een cadeaubon te bestellen kunt u naar de pagina "Cadeaubon" gaan. U kunt hier geheel naar eigen invulling een bedrag en persoonlijke boodschap invoeren. Wilt u de bon rechtstreeks naar de ontvanger sturen dan vult u zijn of haar email adres in. Wilt u de bon liever zelf uitprinten dan kunt u ervoor kiezen deze naar uw eigen email adres te verzenden.

»   Waarom ontvang ik geen bevestigingsmail?

Het kan zijn dat de email in uw spambox is binnengekomen. Controleer a.u.b. uw spambox. U kunt ook contact met ons opnemen op: info@studiogespot.nl